Wednesday, December 2, 2009

Lama tak update Blog

Rasanya masih belum terlambat untuk ucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidiladha kepada semua. Lama betul saya tak update blog ni. Sebabnya...memang busy sesangat. Anak yang kecil masuk hospital buat kali ke-2 minggu lepas sebab demam panas...kerja kat ofis pun bertimbun-timbun..Alahai..

Raya Haji yang lepas ada buat Aqiqah untuk baby Auni kat kampung sebelah suami di Kodiang. Kami tak buat kenduri pun di rumah tapi tumpang kenduri yang di buat oleh Pak Lang sekeluarga...sebelah rumah tok saja..kalau dua-dua rumah buat kenduri nanti tak larat pulak orang nak datang yer.

Seronok juga balik kampung..tapi Auni asyik nangis jer, nak tinggal pun susah especially fisrt day. Mungkin dia belum biasa dengan surrounding kat sana. Second day dan seterusnya getting betterlah. Cuaca masa kami kat sana memang agak panas. Cuma masa third day aje hujan lebat pada sebelah petang.

Malamnya kami beramai-ramai ke Kuala Perlis untuk makan malam. Pak Lang belanja. Menunya sotong goreng tepung, siakap steam, jenahak bakar dan sayur campur. Rasanya boleh tahanlah. Tapi kalau sesiapa pergi ke Kuala Perlis, patut singgah makan di Restoran Linda. Ikan Jenahak bakar dia memang best makan dengan kari. Balik kali ni kami tak sempat sebab masa terlalu singkat.

Nasib baik Auni tidur sepanjang berada di restoran tu. So dapatlah saya dan suami makan dengan aman damai. Batriesya pula memang enjoy sakan bermain dengan sepupu-sepupu suami.

Nanti saya akan buat preview untuk "Biarlah YM Berbicara". Tak berani nak janji bila...takut mungkir lagi.
Jumpa lagi....

No comments:

Post a Comment